onsdag 30. april 2008

Vi scrapper og koser oss :o)

Hva med deg? Har du scrappet med 3ndypapirer? Hvis du vil vise oss kan du sende bilder på e-post: lene@3ndypapir.no. Og får vi lov legger vi de inn i et galleri i sidebaren :o)





Kanskje er dette starten på et hagealbum... Blomstene fra Petaloo har fått "regndråper" med Glossy Accent. Blomster er klippet ut av mønsterark og mikset sammen med stoffblomstene. Det blå arket er klippet etter mønsteret nederst.



Gudrun har malt en tøff koffertveske og dekorert den med papirer fra den nye serien. Nydelig!




Disse kule treblomstene (Panduro) pyntet opp standen vår på årets scrap og stempelmesse i Skedsmohallen.



Dette minialbumet er så lekkert, og så lett å lage.. Her er "sidene" klippet ut fra arkene med tekstbokser, og så dekorert med diverse scrappesnadder.



Gudrun lo godt da hun tilbake etter en demo med bladgull...helt overbevist om at det sikkert ikke kom til å bli brukt. *ler* Men den gang ei... her er rammmen rundt bildet laget av ...bladgull ;o)





Den vakreste vårblomsten av dem alle. Om det er Eirun (på bildet) eller blåveisen...? ;o)




Det er nesten så jeg blir babysyk igjen;o) Har scrappet bilder av min nieses datter, nydelige papirer fra Gudruns kolleksjon. Rosene er klippet ut og påført glitterlim. De ser akkurat ut som ekte vintage glansbilder. Har lagt blonde rundt tekstboksen for å lage en ramme.

2 kommentarer:

Elizabeth sa...

Vet ikke hvordan jeg skal si dette uten at det høres overdrevet ut, men : Jeg skjønner ikke at det er mulig å lage slike layouter!!! Jeg ELSKER de nye arkene deres, og jeg er nesegrus i beundring over hva dere klarer å lage!!! Keep up the good work:)

Torunns- fristed sa...

Layoutene er kjempenydelig, og arkene er bare helt superflotte. Mange av de arkene har fått bli med meg hjem fra messa :)
Nå bare gjenstår det å se om jeg får til å klippe i de fine arka :)