fredag 11. juli 2008

Nye layouter

Det er ingen tvil om at det er deilig med sommerferietid! Og ekstra deilig er det når man får tid til å scrappe ;o) Jeg har laget noen nye layouter, en om en liten og myk teddybjørn, og to med bilder av min mor som liten.

"Jeg fikk av min pappa en Teddy"

Produkter:
Hvit Bazzill
Mønsterark fra 3ndypapir Tekstbokser, Gudruns design
MM tiny alphas
Heidi Swap chipboard hjerte

















"Mormor"

Produkter:
Rød Frida
KI Memories Lace kartong
Prima clear tape Crowns (fra Papir i Hjertet)
AC Foam Thickers












"Ei lita trønderpia"

Produkter:
Rød Frida
KI Memories Lace kartong
Hvit krone, Melissa Frances (fra Papir i Hjertet)
MM tiny alphas







Hvis du klikker deg inn i galleriet hos Papir i Hjertet så vil du se at det skjer spennende ting under produktkategorien nå i juli. Det fantastiske Hjertelaget kommer til å legge ut saker og ting laget med våre produkter, og det gleder vi oss veldig til! Allerede nå ligger noen utrolig flotte kreasjoner der, løp inn å se!

Jeg ble så inspirert av kortene Linda har laget så jeg satte meg ned og laget et med det samme ;o) La deg inspirere du også!

"Birthday Boy"

Produkter:
Mønsterark,
Au delà des Cimes (fra Papir i Hjertet)
Mønsterark fra 3ndypapir, Grønn firkløver
Prima Clear tape (fra Papir i hjertet)
Chipboardtag fra Fancy Pants
Rub ons fra Rhonna Farrer




Ingen kommentarer: