mandag 17. november 2008

Sett på nett #3


Hei. Gudrun her igjen.
Jeg lar meg stadig imponere over alt det flotte jeg ser ute i cyberverden. - og så sjenerøse alle er med å dele ideer og vise alt det vakre de lager. Det gjør meg så glad!!
Idag har jeg funnet noen utrolig nydelige kort, Laget av Anne Bodil. To av dem fant jeg i galleriet på "2Peas in a Bucket" da jeg kikket innom galleriet der igår. Og AnneBodil var så snill at hun gjerne ville dele kortene sine med oss også. TUSEN TAKK!! Jeg var også innom AnneBodils fine blogg. Og DER kan jeg love dere at det er masse inspirasjon å hente!! Jeg falt pladask for et kort til jeg fant der....og tar meg friheten til å vise det også.
Ha en fortsatt god og papirglad uke alle sammen.

:)

1 kommentar:

Torill sa...

Så utrolig nydelig!!!
Tusen takk for inspirasjonen!!! klem