mandag 13. september 2010

Konfirmasjonskort med 3ndypapir :)

Tjo og hei :)

Husker du fjorårets herlige kolleksjon?
Jeg digget ihvertfall den ungdommelige designen på Gudrun sine ark (og de sarte, nydelige arkene fra Lene, bare så det er sagt :p) - så mye at jeg har verget meg for å bruke opp de siste arkene jeg hadde....helt til en ny lading med 3ndyark ankom meg. Først da turde jeg bruke dette arket jeg hadde spart på så lenge *blush*

Fikk nemlig bestilling på å mekke et kort til nevøens konfirmasjon, og hva passet vel bedre enn dette arket? Synes det igrunn holdt lenge med å bare brette det til et kort, og legge til en etikett med navnet til konfirmanten (digital etikett - fra Kitschy Digitals' Kawaii-samling). Fresh og herlig, og midt i blinken da denne skulle legges sammen med en fruktkurv :) (dumme meg tok ikke bildet av kortet sammen med fruktkurven :( )


Siden fronten var litt vel kjempeenkel, bestemte jeg meg for å veie litt opp for det ved å gjøre innsiden litt skikkelig - monsteret (som tilhørte baksiden av arket) fikk være i fred (kul som den var :) ), og jeg lagde til plass til å skrive på og egen brett til bankremissen, satt på plass med en liten, kul badge fra Pink Paislee.

Ha en finfin uke! :)

-Ania

1 kommentar:

ibrahim shami sa...

Hi

Cards very beauty

Wonderful blog

WoOoW

I hope you

Visit my blog

I have the honor visiting

:)


http://bibomobile.blogspot.com/