mandag 18. april 2011

Ny brettekurv og tutorial!

Før jeg drar på ferie tenkte jeg å dele en ny kurv med dere, laget av mønsterpapir fra 3ndypapir!!!
Jeg fikk for mange år siden en tøykurv til å legge rundstykker i og når jeg så de lekre spå-kurvene flere har laget etter Jannhilds ide, så sa det klikk. Letet febrilsk etter denne tøykurven, men den ble kastet i forrige storopprydding :(  Svigermor hadde også kastet sin :(( ,så da ble min utgave litt sånn ca.

Her er bildene av den ferdige kurven:
Lyst til å lage en slik? Det er utrolig enkelt!!
Want to make one like this? It's soo easy!!

Tutorial finner du i bloggen min.
You can find the tutoral in my blog

God Påske alle sammen!!

Klemmer, Wenche :0)

2 kommentarer:

Carrin sa...

Wow!! Tenk å fått til noe sånt da! Nydelig :)

chic Gucci shirts sa...

beautiful!