lørdag 1. oktober 2011

Utfordring #3 - Skisse

Det er lørdag 1.oktober og det er klart for en ny utfordring her hos 3ndypapir!!!
Denne måneden er det jeg, Wenche, som er vertinne for utfordringen.
Jeg har våget meg til å lage en skisse for anledningen.
 Dere står fritt til å snu og vende på skissen, samt legge til egne elementer så lenge jeg kan se at dere har benyttet skissen. Lag kort, LO eller noe annet, 
og ikke glem å bruke litt 3ndypapir på prosjektet (det skal synes)
Premien til den heldige vinneren er nye lekre mønsterark!!
♥♥♥
Her er mitt inspirasjonsbidrag:
Her har jeg brukt nye lekre ark fra Blue Sky "circus" og "happiness" og fra White Christmas "julesnø"
Ha en riktig fin og kreativ helg!!
Flere detaljer om kortet finner du i bloggen min.
Klemmer, Wenche :0)




Ingen kommentarer: