fredag 7. november 2008

Sett PÅ Nett :)

Hei! Gudrun her.
Jeg er stadig ute i internett-verden - og der skal jeg si dere det er massevis av dyktige scrappende damer! :) På min runde gjennom gallerier og blogger fant jeg dette UTROLIG FLOTTE prosjektet lagd av Cecilie. Lene og jeg var enige om at dette MÅTTE vi bare vise dere - alle våre trofaste bloglesere. Har dere sett noe så flott og kreativt?
Cecilie har brukt et gammelt sjakk / backgammon-brett og lagd det om til en vakker advents-eske, alt pyntet med mønsterpapir fra 3ndypapir.no
Vakre ting som dette gjør oss virkelig glade.
Tusen Takk, Cecilie, for at du ville dele dette med oss. :)
Du kan forresten lese mer om sjakk-eske prosjektet på cecilies scrappeblogg







3 kommentarer:

Beate sa...

Det er jo nesten umulig å ikke få til fine ting med de lekre papirene dere har laget. :)

Jeg har dem på lager jeg også, men mangler desverre tid til å få gjøre noe med dem. :(

oheidia sa...

Jeg måtte inn og kikke på hvordan hun hadde laget denne adventsesken og jeg ble utrolig imponert og det ble virkelig flott det hun hadde laget!

Ja, papirene deres er de flotteste! De er helt klart mine favorittpapirer og særlig juleserien er unik!

Gro aka emrille sa...

Oj!!!
Denne var jo helt fantastisk!