mandag 15. mars 2010

minialbum

Sola skinner idag, og det er lyst og trivelig i stua.
kassene med de nye arkene fra "secret garden"-kolleksjonen frister til å lage noe søtt og vårlig.
Så idag har jeg lagd dette lille pose-albummet, med bilder av min Eirun, som har fått hekle-dilla. :)
Hvis du vil vite mer om hvordan jeg har lagd dette albummet kan du besøke bloggen min, der har jeg lagt ut en trinn-for-trinn forklaring på hvordan jeg har lagd det.
Har du lagd noe med 3ndypapir, nye eller gamle kolleksjoner, så last det opp i vårt Flickr galleri, eller send det til meg på e-post ;)
Vi elsker å se hva alle dere flinke papir-entusiaster rundt om i landet lager.
Ha en riktig god uke.





hilsen
gudrun
:)

5 kommentarer:

Heidi sa...

Herlig!!!!

Ingunn sa...

Flott!
Så artig for Eirun å ha dette som minne, da!

Mvh
Ingunn
(Som også nylig har oppdaget heklingen gleder - i en alder av 35...)

Maya sa...

Kjempe fint album! Og jeg gleder meg sånn til å få kjøpt det nye papiret ditt!

Linda S. L sa...

ååå dette va knall herlig! ''løper'' inn i bloggen din for å ta en nærmere titt! tusen takk for inspirasjon! :)
klemmm fra linda s.l

Anonym sa...

hærlig minne å ha, og så artig å scrappe en handling på den måten!

Flott minialbum!