fredag 14. januar 2011

En lilla papirdokkejente..

Så dere 3ndypapir-nyhetene i posten under her? HURRA, sier jeg bare!
Gleder meg til å få leke med disse vakre, romantiske, shabby arkene - må bare vente bittelittegrannetil!

I mellomtiden tenkte jeg at jeg skulle dele dette kortet med dere - her har jeg nemlig brukt papirdokkearket "Jenny og Nella" (jeg tror jenta jeg har brukt er Jenny :) ), og valgt den lilla/bonderosa (?) kjolen til henne.

Grunnen til kjolevalget er fordi jeg lagde kortet til denne utfordringen hos Moxie Fab, der vi skulle bruke disse fargene på et kort (den matcher de tre første fargene perfekt, gjør den ikke?):


Har dere laget scrappeting med "Jenny og Nella" også? Er fryktelig nysgjerrig på hva andre har gjort med disse utklippsdokkene, så del de gjerne i kommentarfeltet under her :)

Ha en finfin helg! :)

-Ania

1 kommentar:

gudrun sa...

Så hærlig kort. :)