tirsdag 5. april 2011

Flower basket

Jeg falt pladask for Randi`s nyydelige blomsterkurv,
og jeg måtte bare lage en selv :)
Tusen takk, Randi for en super tutorial! *klem*
************
I fell in love with Randi`s gorgeous flower-basket,
and had to give it a try :)
Thank you so much, Randi for a wonderful tutorial! *Hugs*


Og sånn ble min blomsterkurv :)
Med nyyydelige "Sunny days" papirer fra 3ndypapir ♥
********************
And this is how my flower basket turned out :)
With the gorgeous "sunny days" papers from 3ndypapir ♥






For mer bilder og info, stikk gjerne innom bloggen min :)
Klem fra Maya
*************
To see more photos and some info about the basket,
please stop by my blog :)
Hugs from Maya

3 kommentarer:

Wenche sa...

Så utrolig nydelig, Maya!!!
Jeg også falt pladask for kurven til Randi, og din utgave ble virkelig lekker ;)
Go'klem, Wenche :0)

gudrun sa...

NYDELIG kurv og bukett!!
:)

Ania sa...

Så nydelig! Denne måjeg finne tid til å prøve en gang!! :)