lørdag 14. januar 2012

Januarutfordringen a la Ania ;)

Klarer ikke å la utfordringer være i fred - måtte bare slenge meg med på januarutfordringen til Wenche, jeg :)

Særlig når utfordringen går ut på å bruke gult! Digger gult, synes bare det er litt vanskelig å scrappe med gult selv om jeg synes ark med gult er.....som regel er utrolig stilige (jada, du trodde kanskje jeg skulle skrive kult, nå, eh? ;p).

Uansett!

Slengte meg med så godt jeg kunne, jeg.

Her har jeg til og med kombinert gammel+ny pynt. Sånt gjør meg alltid happy :)
(prima-blingen er eldgammel, og det samme er bokstavene, mens blomstene er av nyere dato)

Et nærbilde  - jeg har vevd noen remser Celebrate og Sunshine og limt dem på et chipboardhjerte, for så å klippe rundt hjertet. Har ellers brukt arket Happy Day på kortet, og Julekveld inni.

Dette kortet skal gå til en liten seksåring idag :)
Ha en fortsatt finfin og inspirerende helg - og heisann, visste dere at det snart er tid for CHA? Digger denne tiden, jeg, sånn scrappingwise :)

-Ania

1 kommentar:

Wenche sa...

Så lekkert, Ania!!!
Klemmm, Wenche :0)