torsdag 26. november 2009

Enkel og lys adventstake.

Adventstaken er obligatorisk i de fleste hjem.
En papirglad en lager gjerne disse selv. Jeg er intet unntak her.
Lager alltid mine selv. Men etter at staken tok fyr (ja hele fatet faktisk..) for et par år siden skjønte jeg fort at om en i det hele tatt MÅ putte på en masse brannfarlig tørt papir på lysene, bør en isåfall bruke minimalt av sådan! (Eller evt blåse de ut før de brenner for langt ned selvfølgelig...)



 I og med at jeg ville bruke minimalt med stæsj her, ville jeg gjøre ark stripene "tykkere". Jeg bretta derfor kantene inn, for å skape en slags 3D effekt.

 

 La 2 lag med bretta papir over hverandre for å gjøre effekten enda større.

 

Valgte å pynte papiret med blanke Rhinestones. Såg for meg at de kom til å glimte så fint i advents mørket :)

 

Stabla opp på rad og rekker her!

 

Lysene skal stå på et enkelt speil-fat.
Ikke et plast fat...som omtrent roper etter å bli satt fyr på!

 

Ønsker samtlige ei flott advent!

-Carrin-

3 kommentarer:

Aquarell sa...

Så fint og enkelt.:D

gudrun sa...

Å, disse er kjempesøte!! :)

Lene S sa...

Nydelig Carrin! :)