fredag 13. november 2009

Paperbagalbum

Foreldrene mine bor utenlands hvor postgangen er upålitelig og hvor de som reiser til dem har bagasjen full av medisiner og andre nødvendigheter. Julete som jeg er hadde jeg likevel gruelig lyst å få nedover litt julestemning til den 24., så jeg fant et hyggelig menneske som gjerne kunne ta med noe som ikke var for stort.


Resultatet ble et paperbagalbum med noen glimt fra året som har vært hos oss, litt overraskelser som ungene har laget, norsk marsipan, røkelse og julefilmer. Albumet er selvfølgelig dekorert med 3ndypapir - det slår meg hvor lett de er å kombinere med hverandre! Alle arkene er ulike men passer likevel perfekt sammen med de andre. Det var helgens anbefaling ;)

Her er noen flere bilder:







Hva har du laget av årets 3ndypapirer? Last opp i vårt Flickrgalleri så vi får se!
Ha en kreativ helg!

-Kathrine-

5 kommentarer:

gudrun sa...

Å, guri land, så utrolig lekkert album!!!

Lene S sa...

Wow, Kathrine!!! :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Store og små sa...

Så utrolig nydelig dette var, Kathrine. Det må være riktig rørende for foreldrene dine å få noe sånt i disse juletider. Vakkert!

Marta sa...

THis mini its amazing!!!! ¿how you do it?