mandag 19. april 2010

Glimt fra scraporama

Endelig hjemme etter en super helg på Scraporama på Hellerud. :)
TUSEN TAKK til alle dere som var innom standen, til alle dere som hilste og pratet og shoppet og kom med masse skryt og gode tilbakemeldinger. DET VARMER. :)

Mange ble intressert i blomsterbuketten jeg hadde lagd som blikkfang på standen, og jeg lovte å legge ut bilde av den, og link til en flott video-tutorial på hvordan man kan lage en slik bukett.
Ideen til denne buketten fant jeg hos den fantastiske papirkunstneren Natasja Verbeek. Hennes video-trinn-for-trinn beskrivelser finner du i høyre side-menyen på hennes blogg Vintage Tearooms
Min bukett er selvsagt lagd med mønsterark fra 3ndypapir, "secret garden" kolleksjonen og "barnslig"

Her er noen flere små glimt fra 3ndypapir-standen.
Takk for en fin helg til messearrangørene og til alle som var innom. :)


~gudrun~

2 kommentarer:

Maya sa...

Wow for en bukett! Så lekker!
Jeg var ikke på messa i helga, men jeg sørget for at en venninne kjøpte med seg mange av arkene dine til meg! Jeg DIGGER de nye arkene og de er bare så fine og gir en ekstra vårfølelse ved å sitte og jobbe med dem.

Ha en fin dag!

HegeAL sa...

Jeg gleder meg bare til å kose meg masse med arkene jeg snopa til meg på messa! Koselig å treffe deg!