tirsdag 27. april 2010

Love...

Tusen takk for de fine ordene, Gudrun og 3ndypapir, og for at dere ville ha meg som designer hos dere! :)

Tenkte jeg skulle dele en liten layout med dere, laget med arket "sommerminner" fra Sommerkolleksjonen 2010 :) Trykk for å se layouten litt større.

Et nydelig blomstrete ark med subtil, romantisk script-tekst på, som egentlig ikke trenger stort av pynt for å virkelig komme til sin rette :) Layouten ble forresten laget til en lagkonkurranse som foregår på Minneriket akkurat nå, derfor tittelen "Love shine a light" som alle på mitt lag skulle scrappe :)

Her et nærbilde av knappehjertet - som ble laget ved å printe ut et hjerte på et stykke blå kartong. Jeg klarer nemlig ikke å klippe sånt for frihånd, så jeg jukset ved å lage meg et hjerte fra funksjonen "shapes" i Word. Hjertet limte jeg så knappene på, pyntet en med rød bling og knøt en sløyfe rundt med vanlig husholdningshyssing.

Takk for at du ser :)

-Ania

1 kommentar:

gudrun sa...

Så utrolig vakker LO og et skjønt bilde. :)