lørdag 23. oktober 2010

En helt utrolig julepost holder.

Da jeg fikk bilder av denne helt vidunderlige julepost holderen fra Wenche inn i e-post boxen min idag datt jeg nesten av stolen.
Har dere sett noe så vakkert!!!!
Jeg er ihvertfall målløs.
Så hva kan jeg si:
Tusen, Tusen takk Wenche. Dette var virkelig en Grand Finale på ditt GD-besøk her hos 3ndypapir. Du har lagd så masse, masse fint for oss, og spedd om deg med all verdens inspirasjon. Det har virkelig vært en stor glede og ære å ha deg på besøk.
Pass på at dere besøker Wenches blogg for masse mer inspirasjon, og vær så god:
NYT bildene av denne utrolig lekre julepost holderen.















11 kommentarer:

Elisa sa...

wow...Ja dette var litt av et mesterverk!!:) Fytti du er dyktig Wenche:) denne var kjempe flott!
-Klem Elisa-

Rønnaug S. sa...

At det går an!!!! Noe så nydelig. Og for en fantastisk flott ide. Imponerende!!!

Nina's hjem. sa...

Er det mulig? Dette var utrolig lekkert! Kjempeimponert!

Lene S sa...

For et arbeid! Jeg har sett den på Minne-Hjørnet tror jeg ;) Lekkert!

Aquarell sa...

Denne var bare så flott!
En sånn skal jeg lage meg til juleposten kommer! :)

Vibeke sa...

Wow - jeg er imponert!! Så lekkert:)

Ania sa...

Utrolig kreativt og ikke minst kjempeflott utført!!

Marianne H sa...

Ja, at det går an! Jeg forstår at du nesten datt av stolen, den er jo genial :-)) Helt toppers.

Marianne H sa...

Ja, at det går an! Jeg forstår at du nesten datt av stolen, den er jo genial :-)) Helt toppers.

scrapsylz sa...

this is really stunning, I just LOVE (in capitals)it! Can you give me a description, because I cannot wait to copy this, I just ordered the papers!!
Tfs!
Love,
Sylvia

Scrapidea sa...

Lekkert!
what a great idea! I would love to see a tutorial :-)