torsdag 7. oktober 2010

Mer jul/More christmas :)

Har jeg fortalt dere hvor mye jeg bare elsker årets julepapirer fra 3ndypapir?!
Ikke??
Vel, jeg er helt og totalt *in løøøøøøv*!

Så derfor ble det ett hjertelig kort,
fylt med litt sjokolade ♥
Og ei grom lita hÄnglar jente,
Kan jo ikke bli bedre enn det ;)
************************
Have i told you how much i just love the new christmas papers from 3ndypapir?!
I haven`t??
Well, i just love them to bits!

So i made a "heartly" card,
filled with some delish chocolate ♥
Added the adorable hÄnglar girl,
and it doesn`t get better than that ;)





Jeg har funnet frem igjen juletre spelliesen min ♥
Og den kommer dere til å få se mer av nå før jul ;)
***********************
I have found my christmas tree spellbinders ♥
And you get to see alot of it before christmas ;)



Gromme jenta, har fått klær ifra 3ndypapir :) - Mathilde og Julie
Og resten er fargelagt med ProMarkers.
******************
The adorable girl, has gotten clothes from 3ndypapir :) - Mathilde & Julie
And the rest of her is colored with ProMarkers.



Jeg har laget kortet etter Mariannes fantastiske telys-kort tutorial :)
Men med min egen lille vri ;)
*********************
I have made the card after Mariannes fab tutorial on tea-light card :)
But with my own twist ;)



En liten skuffe, som rommer litt sjokolade.
(Hmmmm, nå er det vel strengt tatt ikke mer igjen... Fotografen ble litt sugen på sjokolade *ler* )
Bak treet har jeg festet tørr embosset OH plast.
*********************************
A drawer, to hold some chocolate.
(Well, there isn`t any chocolate left... The photographer got a little keen on the candy *LOL*)
Behind the tree i added dried embossed transparancy.



Ha en strålende onsdag, folkens!!
Og tusen hjertelig takk for alle kommentarer,
goklemmer fra Maya :)
***********************
Have a wonderful Wednesday, folks!!
And thank you so much for all you`re comments,
warm hugs from Maya :)

4 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

wow, hvilket kort da.....alle de detaljene og "meningene"....me like...
og ja, julepapirene er til å spise opp....har også begynt å leke med de og jeg eeeeelsker det....

Ania sa...

Herlig ide! :) Kjenner jeg kanskje må mekke noen sjokoladekort til jul, ja :)

Elisa sa...

for et tøft kort!:) kjempe god ide!
klem:)

Marianne H sa...

Hmmm, dette er bare nydekig og enda en god ide :-))