lørdag 19. februar 2011

Bowl-Box med tutorial!!

Hei igjen :0)
Her er den andre boksen som ble til underveis når jeg lagde Bowl-Box malen.
Den finner dere i min blogg her.
Denne gangen brukte jeg mønsterarket "Soft" fra vårkolleksjon "Sweetheart".
Og nå er jo disse lekre papirene tilgjengelige i butikkene rundt om.
Du får tak i dem i epla butikken også, som du finner her  ♥♥♥
Som dere ser så har jeg tatt frem heklenålen igjen, 
og det var på tide for det er nesten ett år siden sist jeg brukte hjemmeheklede blomster!
De små perleblomstene kjøpte jeg hos Minnehjørnet. Egentlig et perlebånd.
Lokket lukkes med magnet og jeg har brukt spellbinder på kanten av lokket.
Papirroser fra Storyteller.
 På innsiden har jeg brukt tekststempler fra Stempelglede og 
et lite blomsterstempel fra Inque Boutique - Birdies.
Kantene er svertet med Distress Pad - Walnut Stain.
Jeg vet ikke helt om dere kan se det, 
men det går an å dra boksen litt utover på kortsidene også
 
Rosebladene er laget med MS punch.
Personlig stempel på baksiden av boksen.
Denne gangen har jeg brukt litt store halvperler som føtter på boksen.

Ellers så håper jeg dere vil prøve å lage en slik boks.
Jeg er sikker på at de blir helt nydelige!!
Gleder meg til å se :0)

Ønsker dere alle en fortsatt nydelig helg!!!
Klemmer, Wenche :0)

4 kommentarer:

gudrun sa...

WOW! Disse boksene dine er bare helt fantastiske, Wenche!! Kjempeflink, du!!

Monica sa...

So nydelig boks! jammen flinke du ;)

jacirascrap.blogspot.com sa...

Amei achar o blog de voces!!! Comprei 1 folha e resolvi entrar no site nela escrito! Já estou rodando todo blog para ver esses maravilhosos trabalhos!

cendrillon sa...

très belle boite avec une forme originale. J'aime beaucoup et ces papiers sont magnifiques.
bravo
bises de france