fredag 11. februar 2011

Et CD-kort

Når jeg fotograferer folk, og skal gi fra meg bildene, liker jeg å lage personlige CD-kort til mottakerne. Det har jeg kanskje nevnt før. Her kommer et jeg lagde med fjorårets kolleksjon, "Secret Garden".


Inni kortet snek det seg jaggu meg inn noen arkbiter fra den nye kolleksjonen og, da :)

Forsiden av kortet er pyntet med hvit bølgepapp som base, Maya Road chipboard-fugl (malt med crackle paint og deretter dekka med crackle accents)..

..tags fra Elle's Studio, blomst fra Petaloo og noen knapper..

Dette trikset fant jeg inne hos Danielle Flanders, hun er så innovativ, ihvertfall har jeg ikke sett dette tipset før: Ta en sirkelpunch og klipp av deler av hjørnene. Snedig, syntes ihvertfall jeg! Kommer til å bruke dette tipset flere ganger, kjenner jeg :)

Ha en finfin helg!

-Ania

3 kommentarer:

Monika sa...

Oh så jättevackert!

Wenche sa...

De CD kortene dine er så herlige, Ania!!! Flotte detaljer!!
Klem

gudrun sa...

Så fint. :)