fredag 17. september 2010

Fredag, helg og svimlende hysteri!

Jeg pleier ofte og kline til med en masse maling på LO`ene mine. Bakdelen med dette er at resultatet gjerne blir svimlende hysterisk....og LO`en havner bakerst i album! Jeg er en smule fan av svimlende hysteri likevel jeg da -på LO`er vel og merke. Selv om det til tider kan ta litt av..


Her har jeg dempa litt av fargene med arket "Nicolas"
Ellers har jeg bukt bokstaver fra Senic Route og en Fancy pants journal page.


Så har vi denne da.. En eldgammel LO som jeg aldri hadde planer om å publisere. Jeg var hjertens enig med meg selv i at jeg ødela den med alt for masse sort mist. Jeg vet ikke om det er fordi det er fredag og helg eller om at misten har falma litt i det siste, men da LO`en dukka opp idag var den slett ikke så verst likevel ;)

Uansett, riktig god helg til dere alle!
-Carrin-

Ingen kommentarer: