lørdag 5. februar 2011

En mormors store stolthet..

Her er den aller første layouten jeg har laget med "Sweetheart"-kolleksjonen!
Alt av papir her er fra "Sweetheart", bortsett fra bakgrunnskartongen, doilyen og bølgepappen :)
I tillegg har jeg brukt bling fra Prima, rub-ons, transparencies og en søt elefantutklipp fra Hambly og en god dæsj Crackle Paint (gikk litt overboard med malingen, åpnet nemlig en helt ny, plastikkforseglet bottle og fant ut at malinga var delvis hel- og halvtørr :( Kjipt! )

Er blitt litt glad i bannere for tiden..:) Arket denne er laget av finner du i den nye kolleksjonen, og alfabetene kommer fra Adornit.

Her er jeg litt glad for at jeg endelig fikk brukt Hambly-rubonsen i bakgrunnen (chandelier), den passet så fint inn i bakgrunnen sammen med ordene som allerede var på arket fra før av. Legg også merke til "postkortet" som stikker litt ut bak her - den kjenner du kanskje igjen fra tidligere kolleksjoner - og ja, den er med igjen på et av de nye arkene! :)

Vakre, vakre arket!

Roseutklippet her finner du også på et av de nye arkene fra "Sweetheart". De hjemmelagde blomstene likeså, de kommer fra forskjellige ark i kolleksjonen.

Ha en finfin helg videre, og gled dere masse til disse arkene ankommer butikkene i løpet av neste uke - noen har kanskje allerede fått de inn! :)

-Ania

5 kommentarer:

Monika sa...

Å fantastiskt vackert! Tänk vad det måste vara härligt att arbeta med så vackra papper!

gudrun sa...

Å, SÅ superNYDELIG!!

mettepip sa...

Utrolig vakkert!!!

Velkommen til mitt scrappehjørne sa...

Denne var rålekker :-)

Wenche sa...

Utrolig nydelig LO, Ania!!! En eller annen gang må jeg prøve meg på en LO :)
Klem!!