søndag 27. februar 2011

Pencil-Lines skisse #227

God søndag til alle sammen! :)
Til ukens Pencil-Lines har jeg scrappet et bilde av veslejenta mi, fra en tur på det lokale biblioteket. Og her har jeg altså brukt de nye arkene i "Sweetheart"-serien :) Bakgrunnsarket her er så nydelig, en kan tenke seg at det hadde vært den perfekte veggtapeten på veggene i en liten, hvitmalt sommerhytte ved kysten..kanskje?

Blomsterutklippene og den vesle engelen kommer også fra ark i den nye serien.
Og så måtte jeg legge til en rose fra Kort&Godt og et fuglebur-transparentutklipp fra Hambly her.
Det sort-hvittstripete arket kommer fra Crate Paper, jeg hadde det tilfeldigvis liggende på bordet og tenkte den ville være perfekt her i kombinasjon med 3ndy-arkene. Det rosa alfabetet er eldgammelt - fra Heidi Swapp, og foambokstavene kommer fra American Crafts. Den runde tag'en er forøvrig fra Elle's Studio :)

Ønsker dere som er innom en riktig god søndagskveld, og hvis noen er interesserte, så har Pencil-Lines et DT-call akkurat nå (frist imorgen!). Selv har jeg gitt beskjed om at jeg trekker meg fra teamet.. det er litt trist etter så mange år med dem - men håper de kanskje finner seg noen andre, flinke norske scrappere! Det hadde vært gøy! :)

-Ania

2 kommentarer:

Monika sa...

Å så vackert!!!

gudrun sa...

Å, denne LO'en er SÅ nydelig!! :) :)
Håper mange slenger seg med på denne PL utfordringen :)