onsdag 2. mars 2011

Posekort ♥

Ååå som jeg koste meg med å lage dette posekortet!!!
Jeg kan ikke få sagt det ofte nok, 
men jeg elsker de nye 3ndy arkene!!
De er bare så utrolig lekre....sukk
♥♥♥

Jeg har brukt arkene: "rose" og "soft" og motiver fra arket "love", 
alt fra den nye vårkolleksjonen "sweetheart" til 
Men jeg har også brukt "Julie" fra julekolleksjonen "hilsen gudrun"
De er helt supre å kombinere!!! Det blir nok flere slike kombinasjoner fra meg :)

Blonden er fra Bogerud tekstil og blomstene er stanset med retro punchene fra EK.
Jeg har revet og skrapet kantene og svertet med Distress Inkpad - walnut stain.

Hvis dere ser litt etter så ser dere at jeg har brukt en forsølvet kobbertråd som er festet under noen av blomstene.
Halvperler fra Prima.

Åpningen på posen er stanset med MS kantpunch og jeg har brukt noen flere retroblomster.
Lukkingen er fikset med en snor av vokset tråd fra Panduro, som snurres rund pappknappen fra G45. Blonden under knappen er handlet i Riga.
 

Da er det bare TOOOOO (2) dager igjen til Ski-treff!!
Jeg teller timene ;D

Klemmer, Wenche :0)

1 kommentar:

gudrun sa...

Så flott denne posen er Wnche!! Nydelig kombinasjon av arkene :) :)