mandag 7. mars 2011

Ny bretteteknikk - Stjernekort.

Tusen takk til alle papirgale scrappeberter for en suuuuper helg i Ski!!!
Jeg koste meg masse!!!

Denne gangen klarte jeg faktisk å bli ferdig med 3 prosjekter, og jeg har bare laget noe jeg ikke har laget tidligere :)
***
 Først ut så må jeg vise dere dette Stjernekortet, en nydelig og superenkel bretteteknikk jeg fant hos
Patty.
 
Jeg har brukt andre mål enn det som er vist i tutorialen.
Jeg har brukt de lekre arkene "rose" og "soft" fra vårkolleksjonen "sweetheart"
Kanter er svertet med Distress Inkpad - Pumice Stone 
og fått på litt glitterlim fra Ranger - Star Dust.

Tynn rosa blonde, kjøpt i Riga..
Halvperler fra Panduro.
Halvhjertene fikk jeg av Mette og er fra Kort & Godt. Tusen takk, vennen :)
 Roser fra Storyteller og Kort & Godt. De to-fargede er hvite roser farget med Promarker.
Her har jeg også tatt på litt Star Dust glitterlim.
Roseblad stanset med MS punch.
Tekststempel fra North Star Stamps.
Tutorial på norsk og engelsk finner du her i bloggen min.

♥♥♥
Klemmer, Wenche :0)

3 kommentarer:

Elisa sa...

Tøft kort dette her:) kjekt med nye teknikker og utfordringer! vakkert pyntet med fine ark og blomster:)

❤ Kaia sa...

LEKKERT!!!!!
Kjempeflott bretteteknikk..
Klem fra Kaia

Bibiche sa...

Cette réalisation est SUPERBE !! Bravo pour tant de délicatesse !