lørdag 22. mai 2010

Gavekort med CD :)

Når jeg deler CD med bilder med andre, særlig familie eller venner, elsker jeg å gjøre litt ekstra stas på innpakkingen til CD’en. Iallefall når jeg har tid. Og tid tok jeg meg her forleden da jeg skulle dele noen bilder fra en kommunion jeg var med på (katolsk nattverd).

Det første kortet hadde jeg lyst til å lage med fjorårets sommerlige og herlige kolleksjon :)

Elsker å bygge opp kortene med litt lag på lag-dimensjon :) Her har jeg mikset både transparenter, glitterchipboards og papirblomster :)

Det neste kortet er laget med Secret Garden. Mer lag på lag her :)

Inni dette kortet ligger altså en CD..:p

Må jo innrømme at lag-på-lag ser litt lekkert ut fra denne vinkelen, eller? =)

Ha en fortsatt finfin helg :)


-Ania

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Utrolig stilig!!:)

Berit sa...

Helt supre CD mappekort!
Mye koseligere å få sånne - enn et trist hvitt ett - eller for den sakskyld et lite plastetui.

Knallstilige - og lag på lag er flott i mange vinkler ja ;)

God helg!

Aquarell sa...

Kanonstilige! :D

gudrun sa...

Å, så kjempefine CD-kort!! super-lekkert med lag på lag :) :)