torsdag 14. oktober 2010

Koselige overraskelser i posten...

Min kjære mamma fortjener en liten oppmerksomhet i ny og ne, særlig siden hun bor på den andre siden av landet og greier. Så på en skytung dag er det hyggelig med en liten overraskelse i posten, eller hva? :)

Det er faktisk første gang jeg mekker noe med "Hilsen Gudrun" tror jeg, jeg har en litt sånn beslutningsverging mot å mekke noe julete så lenge før jul (selv om all fornuft tilsier at jeg faktisk burde ha begynt for lenge siden, altså!). Men det er det fine med arkene, de er ikke *så* utpreget julete at de ikke kan brukes til andre ting også! Som feks hjerte- og script-arkene jeg har brukt her :)

Det er faktisk en slags konvolutt/innpakning - jeg glemte selvsagt å ta bilder av den åpnet, men det ser sånn ca ut som dette her:

Gaven inni er den samme som på det bildet her: supersøte magneter fra Carambatack Design (Epla-butikk her).

Her er en closeup av coveret: Bingokort fra bingo-arket og tag fra Elle's Design, begge distresset med glimmer-mist, samt små søte roser :)

For tiden digger vi Kinder Bueno her i huset (yum!), så tenkte mamma kunne få ta del i herligheten hun og. Den er ikke akkurat noe særlig pen å se på da, men hva gjør vel det når du har litt scrappeark? :) Er bare å wrappe sjokoladen i et ark fra "Hilsen Gudrun" og legge til en søt tag fra "Secret Garden" (nydelig nostalgisk illustrasjon, akkurat i den type stil min mor liker :) )

Sammen med dette fikk hun og mannen et par tegninger og et brev fra ungene (skrevet på akvrarellpapir), innrammet i litt kartong for å gjøre litt ekstra stas på de :)

Selv om jeg uansett hadde lagd/sendt mamma disse tingene, passet det ekstra godt med denne utfordringen fra "That's just so cute"-teamet, som dere finner her. Sleng dere på og, da vel :)

Kos dere videre :)

-Ania

1 kommentar:

gudrun sa...

Å, så koselig med kort og gave til mamma'n din! :) :)