onsdag 6. oktober 2010

~~ Snopepost ~~

Diggedigger bare dette herlig fargerrike arket.
Kanskje ikke så vanskelig å skjønne, har brukt det *litt* i det siste *blush*
Nå må jeg bremse litt på bruken, kan ikke risikere å gå tom for dette arket, eh? :p
Denne layouten lagde jeg under årets Papirfesten der vi skulle bruke minst tre mønsterark (her har jeg tom fra tre forskjellige produsenter, hah! :p), minst tre bilder, knapper, egenlaget pynt, kreativ bruk av bånd tror jeg det var her og? Eller var det bare til kort-konken....hm...nå husker jeg ikke helt hva mer kravene var..jo, tittel og tekst..

Egenlaget pynt, mhmm. Siden bildene handlet om årets påskeegg (de fikk tilsendt to fiiine påskeegg fra mormor i Oslo), tenkte jeg skulle mekke et digert påskeegg som pynt/bakgrunn til tittelen min. Lånte mo9ca's spellbinderdies og kutta ut et ovalt påskeegg av det gamle sassafras-arket mitt (nevnte jeg at jeg nesten bare tok med gamle ting til Papirfesten?). Prøvde flere ganger å lage like fine sløyfer sånn som mo9ca lager, uten større hell...rappa knappen fra Eli..
Ok, noen nye ting hadde jeg med i veska mi, Pink Paislee's 6x6 pad, feks..
enda en knapp rappet fra Eli (hey, crops = rappe låne ting fra hverandre, no?)..en gammel sommefuglpynt som lå nederst i cropveska..hadde litt tidsnød, så rakk ikke helt å få thickersene heeelt tørka før jeg måtte lime de på..

Rappa lånte litt chalk-mist til kanten på arket mitt fra min andre nabo, Gry (cropnaboer er dyre...to av mine fikk meg til å shoppe 4 nye div mist..blant annet..denne fargen hadde jeg lyst men lot vær å shoppe...kommer til å angre på det kjenner jeg!)

-Ania

2 kommentarer:

Marie-Aimée sa...

amazing layout !!!

Carrin sa...

HERLIG!!!!
Digga denne!! :)