lørdag 2. oktober 2010

Månedens gjest

Det er en stor glede å kunne få ønske månedens 3ndy-gjest, Wenche velkommen hit til 3ndypapir bloggen.
Wenche er en kjempedyktig kortlager og papirkunstner, og vi gleder oss stort til å kunne dele hennes nydelige 3ndypapir-kreasjoner med dere, våre blog-venner.
Pass også på at du besøker Wenches blogg for mer inspirasjon. :)
Her er litt om hva Wenche har å si om seg selv:
" Bor i Ski med samboer og har en datter på 8 år :)
Jeg ble introdusert for denne hobbyen gjennom ei venninne for snart 2 år siden.Det startet med julekort og noen bursdagskort ved behov.
I januar 2010 fikk jeg meg blogg og da tok det hele litt av når jeg ble med på utfordringer..*ler*. I begynnelsen ble stempeltrykkene fargelagt med chalks og så malte jeg med akvarellblyanter. På et kurs hos Maya og Lena-Katrine på Skitreffet i vinter fikk jeg prøve og male med Distress, og har holdt meg til det siden.
Jeg liker å prøve ut nye bretteteknikker for kort, lage litt esker/bokser og andre papirprosjekter.
Inspirasjon hentes for det meste fra bloggverden.
Stilmessig så er vel det meste jeg lager søtt og romantisk, men synes det er greit å gå litt utenfor komfortsonen med jevne mellomrom for å få litt avveksling.
TV'n er for lengst parkert og jeg tilbringer det meste av fritiden på hobbyrommet.
I sommer var jeg så heldig å få en plass i design teamet til Sukkersött! "
Her ser du et nydelig telys-kort og verdens skjønneste fyrstikk-eske, som Wenche har lagd til oss denne uka.
Legg merke til den nydelige miksen av ark fra sommerkolleksjonen 2010 " secret garden" og årets julekolleksjon "hilsen gudrun".





Husk å titte innom ofte for masse inspirasjon fra både wenche og resten av de superflinke damene på 3ndypapir sitt design-team
:)

4 kommentarer:

Maya sa...

Gratulerer med gjestedesigner plass, Wenche!!
Og fy faderulland så nyydelig telyskort og matchende fyrstikkeske!!
Herlig og inspirerende mix av papirer, og nydelige detaljer!!
Klem fra Maya :)

Pinklady 68 sa...

Lekkert telys-kort og fyrstikk eske, Wenche!!
Klem Laila.

Ania sa...

Skikkelig lekre saker!! Velkommen som gjestedesigner! :)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk