torsdag 4. november 2010

Julelys!

Først av alt må jeg bare si Tusen Takk til dere alle for den flotte velkomsten jeg har fått!!
Da jeg fikk tilbudet om fast plass på designteamet (jippi)
bestemte jeg meg for å lage noen julelys for anledningen!
Og jeg tenkte at de ville passe veldig godt sammen med julepost holderen jeg lagde tidligere. 
Den finner dere her.
2 kubbelys fra Nille og en mellomstor fyrstikkeske!

 
Disse glade nissene er fra mønsterarket "Nicolas"
Motivet og teksten er printet ut på silkepapir,
som var festet til et litt tykt A4 ark for å tåle behandlingen fra skriveren.
Rundt lyset har jeg brukt en rest fra mønsterarket "Julie".
Jeg har også sydd sikk sakk søm langsmed kanten, rufset og svertet kantene.
En fyrstikkeske klar for julen!!

Pynt: 
Bånd fra Søstrene Grene.
Støvbærere og halvperler fra Kort & Godt
Rundt stempeltrykk (tekst) fra Kreativ Hobby
Noen biter fra en gammel boksidefra (1882)

Klemmer, Wenche :0)