tirsdag 30. november 2010

puteboks, kort og gavekonvolutt

Hei.
Jeg håper alle våre kjære blogfans og 3ndy-venner har en deilig adventstid så langt.
Mange er i full sving med juleforberedelser, mens noen fortsatt lurer på hvor i alle dager de skal starte på alt som skal gjøres. ;)

Selv er jeg glad i enkle, men søte løsninger på kort og gaveinnpakninger.
Denne helgn var jeg på Steffens og demonstrerte noen av mine små favoritter.
Idag deler jeg puteboksen, (en god gammel klassiker jeg aldri blir lei)
en skjønn gavekonvolutt, perfekt for gavekort og med plass til en liten hilsen inni, og så et veldig enkelt kort med vintage-preg.

Vil du ha malene til boksen og konvolutten, besøk
Der blir det flust med jule-inspirasjon og menge 3ndy-prosjekter fram mot jul.
;)

Pass også på å besøke 3ndypapir-bloggen i desember. Vi skal presentere en ny gjestedesigner, vi har masse lekkert på trappene, og er fulle av julehumør og julekreativitet.

Ha en god dag.

Ingen kommentarer: