mandag 16. november 2009

November er kort og gaveforberedelser!

Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg kommer alltid i et veldig lage-modus når det er november. Til jul skal det være personlig og etter min smak er det greit med ikke-perfekte hilsener så lenge det er masse omtanke i!

Jeg er ingen kortlager, men syns julekort er fryktelig hyggelig og har laget et enkelt et med en personlig vri - jeg liker bilder merker jeg! Kortet er laget ved å stanse ut sirkler som rammer jeg har plassert bilder bak. Er det ikke perfekt med godjulremsen som fins både på arket "god jul" og også et av arkene fra kolleksjonen fra i fjor? Jeg sparer på enhver bit og syns stadig de passer inn i mine prosjekter!


Jeg har også dekorert en liten hjerteeske for å fylle den med hjertemarsipan til noen som fortjener en liten førjulshilsen!


Lager du kort og småhilsener? Last gjerne opp i vårt Flickrgalleri så vi får se!

Jeg beklager dårlig bildekvalitet og sparer dere for mine utfordringer med innebilder i mørketida.

3 kommentarer:

gudrun sa...

Så hærlig en gave-eske! Mmmm skulle gjerne fått en sånn en ja :)
Kortet ditt er så koselig! For en genial idé! :)

Aquarell sa...

Kjempeflotte ting som du har laget.
Smart med å stanse ut sirkler og ha bilder bak.:D

magnholia sa...

esken var flott og rosene var også kule