onsdag 22. desember 2010

December Daily

Hepps!

Holder dere på med December Dailyen (forkortet: DecDaily) dere også?
Jeg har prøvd å begynne på en sånn en flere ganger tidligere, men aldri helt greid å holde tritt eller gjennomføre et. Iår ser det lysere ut dog, selv om jeg ikke begynte på min før laaangt uti desember! Jeg takker iPhonen min for det - uten den hadde jeg seriøst ikke husket eller giddet å ta så mange bilder i løpet av dagene - og dermed fått mulighet til å huske (jeg har en fæl gullfiskhukommelse, men med bilder blir jeg minnet på hva som faktisk skjedde ditt og datt) alle dagene og få noe å skrive om hver enkelt :)

Her er to av mine sider laget med 3ndypapir:

Sidene mine er enkle, de er 9x6" som er brettet ned til 5x6 (med en 4" lang flapp) - den visuelle forklaringen finner dere nederst på siden her.

De er nesten som små kort, med plass til maks to iPhone-bilder pr side (holder antallet på maks to, vil ha med litt tekst og).
Tanken er å lage hull og binde sidene sammen med enten (schvæære) binder-rings eller bind-it-all....jeg er kommet halvveis (dag 12) pr dags dato, og vel, sidene er ganske så tykke tilsammen selv om jeg prøvde å holde de noenlunde flatt og fint.
Har ellers brukt nummer-tags fra Elle's Studio sånn gjennomgående, for å vise datoene - på den måten blir alle sidene ganske sammenhengende til tross for at jeg bruker forskjellige ark på de.
Baksidene har jeg også forsterket med mønsterark - og gjerne pyntet noen av de og.

Her kan dere se side 1-5, og her finner dere side 6-11.

Takk for at du kikker og lykke til med juleinnspurten!! :)

2 kommentarer:

gudrun sa...

å, så stilig! :) jeg er igang med december daily med Ali Edwards også. Gøy. :)

Saskia ♥ Stipje ♥ sa...

★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆

wishing you a fabulous 2011 !!!
Margarita from Holland