fredag 3. desember 2010

Velkommen til vår desember gjest

Det er en STOR glede å kunne ønske månedens gjestedesigner velkommen.
Vi har vært så utrolig heldige å få besøk fra trøndelag, og en for mange kjent og utrolig dyktig skrapper.
Torill inspirerer mange med sine nydelige kreasjoner både gjennom scrappehuset, "screppa" og "steinkjerscreppa" et trøndelags-treff der hun er en sentral og viktig person.
Pass på å besøke Torill sin blogg for å få med deg alt det flotte hun deler der.
Her er en hilsen fra torill:
Jeg heter Torill Fossum Stamnes. Noen kjenner meg kanskje bedre som Screppa. Jeg er så beæret over å få være gjest hos 3ndy i desember! JEG som egentlig ikke lager julekort... :0) hi hi.
( men det har vi på 3ndy lurt henne til.... bare følg med på bloggen her i desember, så får dere se. ;) ) * red anm.

Idag viser jeg det NYDELIGE albummer Torill hadde i julekalenderen på scrappehuset 2. desember.
Pass på at du titter innom der - da har du sjansen til å vinne masse hærlige saker. ;)
Torill sin bok er jo en skjønnhet med masse nydelige detaljer.
Papirene som er brukt er "Tiril" og "Julie"fra "hilsen gudrun" julekolleksjonen 2010


Pass på å komme igjen her på 3ndybloggen, for Torill har lagd masse fint til oss. :)

god helg!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Alt Torill lager blir nydelig - også julekortene!!

Moro at Torill er gjest hos dere. Gleder meg til å se enda mer av det flotte Torill skal trylle frem med de herlige arkene deres:)

Wenche sa...

Velkommen Torill!! Gleder meg til å se hva lekkert du skal lage!!
Klem, Wenche :0)