torsdag 2. desember 2010

Nok en julekalender :)

En er allerede godt igang med kalender åpninga, både store og små. Meg og Lula har i år laga scrappekalendere til hverandre, og under her ser dere den jeg pakka inn til ho.
Pakkene er dekorert med diverse 3ndy ark og thickers tall.
Glimrende måte å bli kvitt thickers tallene på :)





Samtlige scrappere bør lage kalendere til hverandre altså! Innser at jeg er hoppet rett tilbake til 5 års alderen her -hvor LYKKEN er stå opp på morgenen og smile bredt over nok en liten lekker sak i 24 dager framover!! O herlige advent :)

-Carrin-

3 kommentarer:

Wenche sa...

Dette tror jeg kanskje er den peneste kalenderen jeg har sett i år. Virkelig lekker. Heldige Lula som får ha denne hos seg. Og tipper det er noen reale godbiter inni den også :-)

gudrun sa...

Å, så kult!! Denne kalenderen skulle jeg gjerne hatt. :)
Kos deg med advent, Carrin. :)

Wenche sa...

Herlig kalender, Carrin!!
Klem, Wenche :0)