lørdag 18. desember 2010

Høst oppskrifter/ Autumn recipes

Huoghei her kommer jeg!
Med min tolkning av skissen inne hos Sketch Saturday :)
Og med stempelet jeg fikk i oktober utfordringen min fra Malene på Unik hobby!
(Jada,  du leste riktig, oktober... Litt treg, kan man si ;) )
***********************
Wohoo here i come!
With my interpretation of this weeks sketch over at Sketch Saturday :)
And with the stamp i got from Malene at Unik hobby for my October challenge!
(Yes, you read right, October... I told you that i was slow ;) )





Og ingen jul for meg denne gangen,
men en julegave skal det bli!
Dette er ei herlig bok, full av deilige oppskrifter for høsten,
så da passet motivet helt perfekt!!
***********************
And not a christmas card from me this time,
but a christmas present!
This is a wonderful book, filled with lovely recipes inspired by Autumn,
so the image was perfect with this book!!


Lekre papirer fra 3ndypapir, også de med tema "høst" :)
****************
Gorgeous papers from 3ndypapir, they have also the theme "Autumn" :)


Herlige gutten er fargelagt med ProMarkere.
*****************
The cute boy is colored with ProMarkers.


Baksiden av boken, med plass til å skrive en hilsen :)
*********************
The back of the book, with room for a personalised greeting :)


Ha en strålende lørdag,
her skal ølet tappes på flasker :)
Og så skal jeg nok en tur på hobbyrommet og lage noen flere julegaver!
Klem fra Maya.
*******************
Have a wonderful Saturday,
Hugs from Maya :)

Recipe:
Size: 15*15 cm
Ink: Adirondack - Espresso
Archival ink - Coffe
Distress ink pads
Stamps: Penny Black - Hoppy day
Papers: Bazzill - Cardstock
Embellies: Brads ( I got them from my Dear friend Anne Kristine, Tusen takk vennen *Klem* )

Ingen kommentarer: