fredag 17. desember 2010

stjernedryss

Hallo kjære 3ndyvenner.
Håper dere har en fin desember og advents-tid.
Det er ikke lenge til juletrærne kommer inn i stua, og den store høytiden er rett rundt hjørnet.
Så jeg tenkte det kunne være gøy med et lite "stjernedryss" av juleornamenter med dere.
Jeg har lagd 4 ulike papir-stjerner.
To av dem passer supert til å henge på juletreet, eller som pynt på julegavene.
De to andre stjernene er større ( men kan lages små også )
Mine store stjerner har jeg hengt opp i vinduene.
:)
Du kan finne beskrivelser på hvordan du lager di tre øverste stjernene
HER

Og instruksjon på denne søte lille stjernekula
kan du finne
HER
Ha en riktig fin førjulstid!
~gudrun~

2 kommentarer:

Wenche sa...

Et herlig stjernedryss, Gudrun!!
Førjulsklemmer, Wenche :0)

Aquarell sa...

Disse var skikkelig fine! Husker vi brukte å lage sånne som de øverste da jeg var liten. :)